Dział sprzedaży - RAT/Edelweiss
Dział sprzedaży - RAT/Edelweiss
Zgodnie z zamówieniem Herr Heinza-Wernera Grünera samolot S2DE został wykonany i dostarczony do odbiorcy.
- Heinz-Werner Grüner • Stempel
- Oberhaupt
- Posty: 11780
- Rejestracja: 06 maja 2021, 12:34
- Lokalizacja: Stadt Edelweiss, Edelweiss
-
ODZNACZENIA
OBYWATEL
Re: Dział sprzedaży - RAT/Edelweiss
Oczywiście dokonano płatności na wyznaczoną kwotę. Proszę tylko o uzupełnienie malowania specjalnego, które poszło drogą prywatną. Z uwagi na starą przyjaźń sugeruję wliczenie w koszta.
Co do samej fakturki, to wygląda obłędnie! Z chęcią wykorzystałbym coś podobnego na wzór sarmacki, ale niestety nasze technikalia są o wiele bardziej ubogie.
Aha i na przyszłość...
Der Sitz, Stadtplatz Ohne Titel (Der Sitz - czyli siedziba oberhaupta, Plac Miejski "Bez Nazwy") to... centrum brukowanego rynku. ...
Moje samoloty muszą chyba stać na lotnisku Flughafen, ale to jużmój błąd. W każdym razie dziękuję za przygotowanie wspaniałego samolotu!
Co do samej fakturki, to wygląda obłędnie! Z chęcią wykorzystałbym coś podobnego na wzór sarmacki, ale niestety nasze technikalia są o wiele bardziej ubogie.
Aha i na przyszłość...
Der Sitz, Stadtplatz Ohne Titel (Der Sitz - czyli siedziba oberhaupta, Plac Miejski "Bez Nazwy") to... centrum brukowanego rynku. ...
Moje samoloty muszą chyba stać na lotnisku Flughafen, ale to jużmój błąd. W każdym razie dziękuję za przygotowanie wspaniałego samolotu!
- Heinz-Werner Grüner • Stempel
- Oberhaupt
- Posty: 11780
- Rejestracja: 06 maja 2021, 12:34
- Lokalizacja: Stadt Edelweiss, Edelweiss
-
ODZNACZENIA
OBYWATEL
Re: Dział sprzedaży - RAT/Edelweiss
Zgłaszam się do działu sprzedaży:
Herr Ronon Dex
ZK Ronon Air Tech w Edelweiss
Ja, Szef Sztabu Edelweiss Streitkräfte, Oberhaupt H.W. Grüner w imieniu Edelweiss Lufstreitkrafte składam zamówienie na produkcję w Pańskim zakładzie następujących maszyn:
1. Samolot szkolno-treningowy RAT S1DE-1 - sztuk 3.
2. Samolot szkolno-treningowy RAT S1DE-2 - sztuk 3.
Proszę o przedstawienie wariantu malowania w kolorze srebrnym (według przedstawionego prototypu w zakładach RAT) oraz drugim, ciemnozielonym.
Reszta malowania
- znaki rozpoznawcze Edelweiss (według przedstawionego prototypu w zakładach RAT),
- ster kierunku w barwach narodowych.
@Ronon Dex
_____________________________________________________________
Stadt Edelweiss, 30 sierpnia 1922r.
Generalstabschef
von Edelweiss Streitkräfte
Oberhaupt Heinz-Werner Grüner
Do:Generalstabschef
von Edelweiss Streitkräfte
Oberhaupt Heinz-Werner Grüner
Herr Ronon Dex
ZK Ronon Air Tech w Edelweiss
ZENTRALE ORDNUNG
Zamówienie Centralne 001/1922
Ja, Szef Sztabu Edelweiss Streitkräfte, Oberhaupt H.W. Grüner w imieniu Edelweiss Lufstreitkrafte składam zamówienie na produkcję w Pańskim zakładzie następujących maszyn:
1. Samolot szkolno-treningowy RAT S1DE-1 - sztuk 3.
2. Samolot szkolno-treningowy RAT S1DE-2 - sztuk 3.
Proszę o przedstawienie wariantu malowania w kolorze srebrnym (według przedstawionego prototypu w zakładach RAT) oraz drugim, ciemnozielonym.
Reszta malowania
- znaki rozpoznawcze Edelweiss (według przedstawionego prototypu w zakładach RAT),
- ster kierunku w barwach narodowych.
Podpisano H.W.Grüner
Re: Dział sprzedaży - RAT/Edelweiss
Zgodnie z Zamówieniem Centralnym 001/1922 Zakłady Lotnicze Ronon Air Tech wyprodukowały i dostarczyły zamówione samoloty - 3 egzemplarze S1DE-1 i 3 egzemplarze S1DE-2.
- Heinz-Werner Grüner • Stempel
- Oberhaupt
- Posty: 11780
- Rejestracja: 06 maja 2021, 12:34
- Lokalizacja: Stadt Edelweiss, Edelweiss
-
ODZNACZENIA
OBYWATEL
Re: Dział sprzedaży - RAT/Edelweiss
Zgłaszam się do działu sprzedaży:
Herr Ronon Dex
ZK Ronon Air Tech w Edelweiss
Potwierdzam zakup łączny 6 samolotów szkolno-treningowych ZL RAT S1DE-1 i S1DE-2 oraz akceptuje wartość rachunku 2/1922 wydanego przez producenta w treści oryginalnej, jak i aneks do ntego rachunku
@Ronon Dex
_____________________________________________________________
Stadt Edelweiss, 31 sierpnia 1922r.
Generalstabschef
von Edelweiss Streitkräfte
Oberhaupt Heinz-Werner Grüner
Do:Generalstabschef
von Edelweiss Streitkräfte
Oberhaupt Heinz-Werner Grüner
Herr Ronon Dex
ZK Ronon Air Tech w Edelweiss
Potwierdzam zakup łączny 6 samolotów szkolno-treningowych ZL RAT S1DE-1 i S1DE-2 oraz akceptuje wartość rachunku 2/1922 wydanego przez producenta w treści oryginalnej, jak i aneks do ntego rachunku
Podpisano H.W.Grüner
- Heinz-Werner Grüner • Stempel
- Oberhaupt
- Posty: 11780
- Rejestracja: 06 maja 2021, 12:34
- Lokalizacja: Stadt Edelweiss, Edelweiss
-
ODZNACZENIA
OBYWATEL
- Piwski Sroczyński • Stempel
- Posty: 144
- Rejestracja: 02 maja 2023, 15:31
-
ODZNACZENIA
Re: Dział sprzedaży - RAT/Edelweiss
Czy byłaby możliwość zamówienia u Panstwa samolotu w typie Douglasa DC-3, na potrzeby kursów na linii Osiek - Stadt Edelweiss i Osiek - Poryż?
Co prawda Edelweiss działa w trochę starszej stylistyce, ale mam nadzieję, że bardzo to spójności nie zaburzy, a właśnie druga połowa lat 30 to idealna stylistyka dla lotów do Poryża w Republice Kogalijskiej.
Co prawda Edelweiss działa w trochę starszej stylistyce, ale mam nadzieję, że bardzo to spójności nie zaburzy, a właśnie druga połowa lat 30 to idealna stylistyka dla lotów do Poryża w Republice Kogalijskiej.
(-) abp Piwski Żmij-Sroczyński, Arcybiskup Osieka, Sługa Sług Bożych
- Heinz-Werner Grüner • Stempel
- Oberhaupt
- Posty: 11780
- Rejestracja: 06 maja 2021, 12:34
- Lokalizacja: Stadt Edelweiss, Edelweiss
-
ODZNACZENIA
OBYWATEL
Re: Dział sprzedaży - RAT/Edelweiss
Sądzę, że tutaj pomoże tutaj tylko @Ronon Dex, a ja tylko wspieram realizację projektu.Piwski Sroczyński pisze: ↑20 sierpnia 2023, 21:57 Czy byłaby możliwość zamówienia u Panstwa samolotu w typie Douglasa DC-3, na potrzeby kursów na linii Osiek - Stadt Edelweiss i Osiek - Poryż?
Co prawda Edelweiss działa w trochę starszej stylistyce, ale mam nadzieję, że bardzo to spójności nie zaburzy, a właśnie druga połowa lat 30 to idealna stylistyka dla lotów do Poryża w Republice Kogalijskiej.
Re: Dział sprzedaży - RAT/Edelweiss
Samolot w typie DC-3 czyli... po prostu DC-3. Tylko, że DC-3 nie doleci z Osieka do Edelweis bez międzylądowania, a nie masz gdzie... bo doleci do tych wysp na zachodzie Orientyki, ale tam nic obecnie nie ma.Piwski Sroczyński pisze: ↑20 sierpnia 2023, 21:57 Czy byłaby możliwość zamówienia u Panstwa samolotu w typie Douglasa DC-3...
Musiałbyś zrobić kurs np. taki: Osiek - Oceania Leocka - te wysepki na południu które należą do Trizondalu i Kafleandii - Stadt Edelweiss... i tankować na międzylądowaniach.
Masz do pokonania 4200 km, a paliwa w DC-3 na max. 2500 km. Dla współczesnych samolotów pasażerskich te 4000 km to żaden problem, ale w latach 30-tych tak łatwo nie było.
W tamtych czasach były to odległości osiągalne dla dużych łodzi latających np. Boeing 314 - taki mógłbym zbudować. Tylko, że o ile w Osieku start z wody to nie problem (wszak to wyspa), to w Edelweiss będzie problem.
Co prawda największe jezioro, które leży ok. 30 kilometrów na północ od Stadt Edelweiss ma ponad 6 km długości, ale przyznam, że musiałbym podrążyć temat czy taka łódź latająca na wzorcu B314 dała by tam radę wylądować i wystartować. Wydaje mi się, że tak, ale pewności nie mam... choć na pewno nie byłoby to łatwe.
- Piwski Sroczyński • Stempel
- Posty: 144
- Rejestracja: 02 maja 2023, 15:31
-
ODZNACZENIA
Re: Dział sprzedaży - RAT/Edelweiss
Chodziło mi o coś na takim poziomie zaawansowania technicznego i w takiej estetyce, a nie mam najmniejszego pojęcia czy czegoś podobnego nie trzaskali czy to w Niemczech czy w Wielkiej Brytanii .Ronon Dex pisze: ↑20 sierpnia 2023, 23:31Samolot w typie DC-3 czyli... po prostu DC-3.Piwski Sroczyński pisze: ↑20 sierpnia 2023, 21:57 Czy byłaby możliwość zamówienia u Panstwa samolotu w typie Douglasa DC-3...
Jasny gwint... czyli albo ten majestatyczny Boeing 314 albo pozostaje jedynie rejs Anastazją do portów Slawońskich a dalej kolej . Gdyby się miał Oberhaupt kiedyś do nas zabierać z przyjacielską wizytą to niezła będzie z tego podroż. Tak na szybko licząc to sam rejs trwałby coś koło 5-6 dni. Chociaż wsm to może być ciekawa opcja. Szkoda tylko, że z plakatu ALL będzie musiało chyba zniknąć Stadt Edelweiss.Ronon Dex pisze: ↑20 sierpnia 2023, 23:31 Tylko, że DC-3 nie doleci z Osieka do Edelweis bez międzylądowania, a nie masz gdzie... bo doleci do tych wysp na zachodzie Orientyki, ale tam nic obecnie nie ma.
Musiałbyś zrobić kurs np. taki: Osiek - Oceania Leocka - te wysepki na południu które należą do Trizondalu i Kafleandii - Stadt Edelweiss... i tankować na międzylądowaniach.
Masz do pokonania 4200 km, a paliwa w DC-3 na max. 2500 km. Dla współczesnych samolotów pasażerskich te 4000 km to żaden problem, ale w latach 30-tych tak łatwo nie było.
W tamtych czasach były to odległości osiągalne dla dużych łodzi latających np. Boeing 314 - taki mógłbym zbudować. Tylko, że o ile w Osieku start z wody to nie problem (wszak to wyspa), to w Edelweiss będzie problem.
Co prawda największe jezioro, które leży ok. 30 kilometrów na północ od Stadt Edelweiss ma ponad 6 km długości, ale przyznam, że musiałbym podrążyć temat czy taka łódź latająca na wzorcu B314 dała by tam radę wylądować i wystartować. Wydaje mi się, że tak, ale pewności nie mam...
(-) abp Piwski Żmij-Sroczyński, Arcybiskup Osieka, Sługa Sług Bożych
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość