
- - - - - - - - - -
Kaufhaus "Die Karawane"
Dom Towarowy

W dniu 1 kwietnia 1923 roku swoją działalność rozpoczął Kaufhaus "Die Karawane".
Wielki dom towarowy jest prawdziwym symbolem dobrobytu miejskiego, ale i państwowego. Takowy właśnie powstał w Stadt Edelweiss ze swoim nowoczesnym podejściem do kampanii reklamowej i przedstawienia wysokiej jakości towarów. Cechą charakterystyczną marketingu tego podmiotu jest skupienie uwagi na sprzedaży wszelkiej maści produktów zaspokajających potrzeby ogółu, burżuazji, klasy średniej czy urzędników państwowych, a także ludzi mniej majętnych.
"Die Karawane" jest największym domem towarowym nie tylko w Krainie Szarotek, ale i na całej Orientyce, symbolizując tym samym „edelwajskie złote lata dwudzieste” tętniącego życiem Stadt Edelweiss i okolic. Klientów skutecznie ma przyciągać nowoczesna reklama. Warto zwrócić uwagę, że dzięki pojawieniu się na szerszą skalę energii elektrycznej takie efekty jak neonowe światła i bogato zdobione witryny sklepowe są tutaj codziennością. Klientów ma przyciągać także system tygodniowych ofert specjalnych.
Za powstaniem projektu, który był całkowicie ukierunkowany na nową filozofię mikronacyjnego domu towarowego, stoi sam oberhaupt Grüner, który widząc zapotrzebowanie rynku, a jednocześnie rozwijający się obieg pieniądza wyszedł naprzeciw oczekiwaniu potencjalnej masie klientów.
Sama "Die Karawane" podzielona jest na sektory gospodarcze, od tych najbardziej prozaicznych i pierwszej potrzeby, po najbardziej luksusowe i trudno dostępne dla przeciętnego Edla. Dom towarowy przeznaczony jest dla każdego obywatela mikroświata, którego zasobność portfela nie gra roli, bo każdy znajdzie tu coś dla siebie...
Wielki dom towarowy jest prawdziwym symbolem dobrobytu miejskiego, ale i państwowego. Takowy właśnie powstał w Stadt Edelweiss ze swoim nowoczesnym podejściem do kampanii reklamowej i przedstawienia wysokiej jakości towarów. Cechą charakterystyczną marketingu tego podmiotu jest skupienie uwagi na sprzedaży wszelkiej maści produktów zaspokajających potrzeby ogółu, burżuazji, klasy średniej czy urzędników państwowych, a także ludzi mniej majętnych.
"Die Karawane" jest największym domem towarowym nie tylko w Krainie Szarotek, ale i na całej Orientyce, symbolizując tym samym „edelwajskie złote lata dwudzieste” tętniącego życiem Stadt Edelweiss i okolic. Klientów skutecznie ma przyciągać nowoczesna reklama. Warto zwrócić uwagę, że dzięki pojawieniu się na szerszą skalę energii elektrycznej takie efekty jak neonowe światła i bogato zdobione witryny sklepowe są tutaj codziennością. Klientów ma przyciągać także system tygodniowych ofert specjalnych.
Za powstaniem projektu, który był całkowicie ukierunkowany na nową filozofię mikronacyjnego domu towarowego, stoi sam oberhaupt Grüner, który widząc zapotrzebowanie rynku, a jednocześnie rozwijający się obieg pieniądza wyszedł naprzeciw oczekiwaniu potencjalnej masie klientów.
Sama "Die Karawane" podzielona jest na sektory gospodarcze, od tych najbardziej prozaicznych i pierwszej potrzeby, po najbardziej luksusowe i trudno dostępne dla przeciętnego Edla. Dom towarowy przeznaczony jest dla każdego obywatela mikroświata, którego zasobność portfela nie gra roli, bo każdy znajdzie tu coś dla siebie...
STRONA W BUDOWIE
ZAPRASZAMY DO ODWIEDZENIA NASZYCH DZIAŁÓW SPRZEDAŻY:
(wystarczy kliknąć w odpowiedni dział)
(wystarczy kliknąć w odpowiedni dział)