ESPAGRÜN Motorsport

W kwietniu 1922 roku we FBUM wydzielono sektor do produkcji automobili cywilnych. Na cześć założyciela fabryki pojazdy odtąd miały być znane jako Ebe. Po nieudanych prototypach za dalszy rozwój marki wzięli się A.F.de Espada i H.W.Grüner. I tak z początkiem roku 1924 zaczęli pracować nad nowym konceptem, by w maju tegoż roku ogłosić starannie rozwijajacy się koncept aut luksusowych i sportowych.
Regulamin forum
Obrazek
Awatar użytkownika
Albert Fryderyk de Espada Stempel
Posty: 1730
Rejestracja: 01 marca 2022, 21:26
Lokalizacja: Glänzberg

ODZNACZENIA

OBYWATEL

ESPAGRÜN Motorsport

Post autor: Albert Fryderyk de Espada »

Obrazek
ESPAGRÜN Motorsport - lub po prostu EspaGrün to powstała 15 maja 2024 r. (1924r.) jako bezpośrednia kontynuacji zespołu rajdowego Koriben Automobile Sämmen wspartego siłami Grüner Rennsport-Puch pod postacią samego ojca założyciela i twórcy współczesnego mikronacyjnego motorsportu Heinza-Werner Grüner.
Sam zespół rajdowy Koriben Automobile Sämmen powstał jeszcze na przełomie 1921-22 roku zaliczając swój debiut w 3 Rajdzie Leocji i pojawiając się od tamtej pory na każdym rajdzie po dziś dzień. Po wielu wyboistych drogach przejechanych na wielu mnogich trasach całego Polinu konkurując z wieloma wybitnymi kierowcami zespół ugruntował sobie pozycję pośród ścisłej czołówki RMAW.
Nowa marka, nowe twarze, nowe realia oraz nowe ale stare plany na przyszłość. Sam zespół wraz z pozyskaniem nowego sponsora technicznego w postaci edelweiskiej marki samochodowej EBE. Wraz z tym EspaGrün oficjalnie lokuje swoją siedzibę w malowniczej kotlinie. Razem z nowym otoczeniem przychodzi również nowy wygląd zespołu. Po niezwykle długich dyskusjach, godzinach pracy i dywagacji na oficjalne logo ESPAGRÜN wybrane zostało niezwykle wyjątkowe ale i bardzo piękne połączenie, personifikacje założycieli nowego zespołu pod postacią ich narodowych zwierząt, dumnego koribijskiego pawia oraz majestatycznego edelweisskiego jelenia.
Jedyne co tak poważnie pozostaje niezmiennym jest nasz cel, dążenie do dalszego samodoskonalenia i rozwijania swoich umiejętności oraz dalsze konkurowanie z innymi mikronacyjnymi kierowcami.

_____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________
Jeżeli chcecie zapoznać się bardziej z historią naszego zespołu polecamy odwiedzić Stajnię Motoryzacyjną Koriben Automobilë Sammën w Eihenbergu.


Dotychczasowe wyniki zespołu:
(Od początku powstania Koriben Automobilë Sammën)


Sezon III:
  • 3.Rajd Leocji - Albert Fryderyk de Espada - 9 miejsce, Leszek Ebe-Grüner - 15 miejsce
  • 3.Rajdu Lwa i Jednorożca - Albert Fryderyk de Espada - 4 miejsce, Leszek Ebe-Grüner - 11 miejsce
  • 3. Rajd Alpejski - Albert Fryderyk de Espada - 3 miejsce, Leszek Ebe-Grüner - vacat

Sezon IV:
  • Rajd XX-lecia Księstwa Sarmacji - Albert Fryderyk de Espada - 8 miejsce, Leszek Ebe-Grüner - vacat
  • Rajd Scholandii 1922 - Albert Fryderyk de Espada - 6 miejsce, Leszek Ebe-Grüner - vacat
  • Rajd Orientyki 1922 - Albert Fryderyk de Espada - 1 miejsce, Leszek Ebe-Grüner - vacat
  • 4.Rajd Leocji - Albert Fryderyk de Espada - 7 miejsce, Leszek Ebe-Grüner - vacat
  • Rajd Lumerii - Albert Fryderyk de Espada - 4 miejsce, Leszek Ebe-Grüner - vacat
  • Rajd Winkulii 1923 - Albert Fryderyk de Espada - 1 miejsce, Leszek Ebe-Grüner - vacat
  • 4. Rajd Alpejski - Albert Fryderyk de Espada - 3 miejsce, Bolesław Kirianóo von Hohenburg - 12 miejsce

Sezon V:
  • Rajd Voxlandu 1923 - Albert Fryderyk de Espada - 1 miejsce, Bolesław Kirianóo von Hohenburg - vacat
  • 2 Rajd Lumerii - Albert Fryderyk de Espada - 4 miejsce, Bolesław Kirianóo von Hohenburg - vacat
  • 5.Rajd Leocji - Albert Fryderyk de Espada - 4 miejsce, Bolesław Kirianóo von Hohenburg - vacat
  • Rajd Muratyki - Albert Fryderyk de Espada - 1 miejsce, Heinz-Werner Grüner - 7 miejsce
  • Rajd Orientyki 1924 - Albert Fryderyk de Espada - 4 miejsce, Heinz-Werner Grüner - 3 miejsce
  • Rajd Sarmacji 1924 - Albert Fryderyk de Espada - 9 miejsce, Heinz-Werner Grüner - 4 miejsce
  • 5. Rajd Alpejski - Albert Fryderyk de Espada - vacat, Heinz-Werner Grüner - 3 miejsce

Sezon VI:
  • Rajd Lwa Teutońskiego - Albert Fryderyk de Espada - 12 miejsce, Heinz-Werner Grüner - 6 miejsce
Ostatnio zmieniony 01 października 2024, 12:31 przez Albert Fryderyk de Espada, łącznie zmieniany 2 razy.
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Heinz-Werner Grüner Stempel
Oberhaupt
Posty: 13214
Rejestracja: 06 maja 2021, 12:34
Lokalizacja: Stadt Edelweiss, Edelweiss

ODZNACZENIA

OBYWATEL

Re: ESPAGRÜN Motorsport

Post autor: Heinz-Werner Grüner »

Nie pozostaje nic innego jak przygotowanie so nowego sezonu i prezentacja naszej nowej maszyny, ale na to chyba jeszcze przyjdzie czas.
(-)Heinz-Werner Grüner
OBERHAUPT EDELWEISS
Obrazek Obrazek ..
Awatar użytkownika
Albert Fryderyk de Espada Stempel
Posty: 1730
Rejestracja: 01 marca 2022, 21:26
Lokalizacja: Glänzberg

ODZNACZENIA

OBYWATEL

Re: ESPAGRÜN Motorsport

Post autor: Albert Fryderyk de Espada »


Trochę żałuję iż nie mogłem wziąć udziału w ostatnim wyścigu zeszłego sezonu, kolekcja tablic z numerami już nigdy nie będzie kompletna a taki piękny zwyczaj sobie uwidziałem aby jak nie zwycięstwo albo punkty to przynajmniej coś takiego móc zbiera.


W pewnym sensie można powiedzieć że już zaczynałem za tym tęsknić. Tak długa przerwa od rajdów chyba nikomu nie służy dobrze.
Chociaż trzeba jasno stwierdzić iż nie tak wyobrażałem sobie powrót w następnym sezonie. No ale o rezultat jakim mogę się cieszyć pretensję muszę mieć jedynie no siebie.
Nie mogę jednak powiedzieć złego słowa na wykonanie samego rajdu, forum bardzo przypomina mi moje domowe z rajdu Muratyki w zeszłym roku, nie pozbawione wad na które nieliczni mogli narzekać ale z goła inne od pozostałych po jakich się ścigamy. Na wyróżnienie lub może bardziej wspomnienie zasługuje niecodzienny fakt. Nie ważne jak daleko sięgam wstecz nie jestem w stanie sobie przypomnieć rajdu który rozłożony by był na dwa a nie standardowe trzy dni. Mogę ze sporą dawką pewności stwierdzić że zapewne wielu kierowcom było to bardzo na rękę. Obawiam się tylko aby nie przerodziło się to w powszechny trend takiej swobody ustalania długości rajdu a wiem o czym mówię gdyż mnie samemu po tym rajdzie przeszło przez myśl kilka mniej lub bardziej sensownych pomysłów o jakich chyba nawet dla dobra mojej osoby lepiej nie wspominać.

Niezaprzeczalnie również muszę określić swój występ w tym rajdzie najgorszym w swojej karierze co odbiło się również na punktacji samego zespołu. Nawet niezbyt zaskakujący jest fakt że hierarchia drużyn z poprzedniego sezonu jest już praktycznie widoczna jak na dłoni po pierwszym rajdzie ale nie odpuścimy tak łatwo.
W takim niezwykle mocnym zestawieniu powtórzenie rezultatu z zeszłego sezonu już będzie sporym osiągnięciem, które wydaje mi się jak najbardziej możliwe do zrealizowania. No po za tym, kto ma zdobywać punkty dla Koribi jak nie ja.

Tak czy siak, na tą chwilę Koribia pierwszy raz w historii po rajdzie z 0 na koncie, ESPAGRÜN musi się natomiast zadowolić 8 punktami po wysiłkach @Heinz-Werner Grüner.

:R :E :E :E :R
Ostatnio zmieniony 01 października 2024, 20:43 przez Albert Fryderyk de Espada, łącznie zmieniany 1 raz.
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Heinz-Werner Grüner Stempel
Oberhaupt
Posty: 13214
Rejestracja: 06 maja 2021, 12:34
Lokalizacja: Stadt Edelweiss, Edelweiss

ODZNACZENIA

OBYWATEL

Re: ESPAGRÜN Motorsport

Post autor: Heinz-Werner Grüner »

No to i ja dołoże swoje trzy grosze. Po pierwsze numer startowy:
No to teraz z punktu widzenia nieco kierowcy, a nieco organizatora, bo jak wiadomo u mnie się to przeplata. Zapewne kolejny raz łączenie ról daje się we znaki. Zwyczajnie nie zawsze jest czas na odpowiednie przygotowanie się do zawodów. Ciągle człowiek w biegu. Tym razem (choć mam wrażenie, że co rajd jest obecnie tak samo ;) ) poza forumowe dochodzenie w sprawie ustaleń "jak mierzyć poprawnie czas" zajęło sporo myśli i dosłownie aż glowa bolała. Nie mniej sam rajd, choć moim ulubionym (nie napiszę dlaczego, bo pewnie można to jakoś obejść, ale Grüner nie jest "zacnie" obyty w technikaliach) nie jest, to jeździ się tu całkiem dobrze. Możliwość spojrzenia na tabelkę z dokładnością czasu do tysięcznych części sekundy na pewno pobudza wyobraźnie i jest świetnym dodatkiem do Rajdu Lwa Teutońskiego. Jeśli mam mieć zastrzeżenia to do "zrywania" połączenia. Na szczęście podczas tych najważniejszych kliknięć nie natrafiłem na błąd, jednakże kilka razy wyprowadzało z równowagi.

W każdym razie z punktu widzenia kierowcy, starałem się zachować ostrożność, czas z "moim" rozjeżdżał się od zera do dwóch sekund i czasem musiałem się ostro zastanawiać czy ryzykować. Zdecydowałem się przejechać na spokojnie, mimo to i tak spaliłem. No cóż, czasem natura bierze górę.
Podczas zakulisowych rozmów z partnerem z zespołu, jeszcze przed rajdem, wiedziałem, że na mnie będzie spoczywać rola "lidera". Potwierdzeniem, że rajd był niewygodny dla Alberta są osiągane wyniki z dnia pierwszego... Dokładnie pamiętam moment jego zwątpienia, uznanie, że dokończy rajd, po czym zatankował i wystrzelił jak z procy. Niestety wcześniej wsparł mnie swoim doświadczeniem z licencji, czym pogrzebał się w dalszej walce o punkty. Zabrakło niewiele i choć tym razem dojechał bez punktu to cieszę się, że teamwork zadziałal znakomicie i bardzo profesjonalnie. Będę na pewno o tym pamiętał w kolejnych rajdach, by "oddać" to przy najbliższej okazji, być może wtedy kiedy będzie decydowało o zwycięstwie. :)
Tego ostatniego sobie i Albertowi życzę. EspaGrün to nowa siła i wierzę, że zajdziemy w tym sezonie wysoko.

p.s. - W RMAW oficjalnie barwy Koribi reprezentujesz pierwszy raz. Wcześniej przy Twoim nazwisku zawsze widniała flaga Muratyki (co w sercu to chyba wszyscy wiemy, ale jednak). :R :R :R
(-)Heinz-Werner Grüner
OBERHAUPT EDELWEISS
Obrazek Obrazek ..
ODPOWIEDZ

Wróć do „EBE - marka automobili luksusowych i sportowych”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość