Jako, że planuje zakupić porządne "zestawy kolejowe" przyszedł czas na zmiany w komunikacji kolejowej.
Jak już zapewne wiecie mamy kilka magistral:
Pierwsza było połączenie granicy od strony MAW przy Gamsentor (na południu poza mapą) przez Grunerwald, na północ do Stadt.
Następnie wspominaliśmy o linii kolejowej Stadt-Wolkenbad. Ona również jest bardzo istotna ze względów choćby i turystycznych.
Kolejne prace nad magistralą, zwaną północną ruszyły kiedy wzrosło zapotrzebowanie na węgiel(do elektrowni i kopalni żelaza umiejscowionych na wschodzie kraju (Stromberg-1 i Eisenerbergwerk). Ta powstała poprzez wykop tunelu pod Górą Ametystową na północnym-zachodzie. Połączenie przez Dzikie Pola ciągnie się aż do ZSKHiW. Ważnym punktem na trasie jest Glanzberg.
Wszystkie te połączenia kolejowe uznaję za aktywne i działające.
Skoro infrastruktura się rozwija, a my planujemy dalsze rozwoje, to kolejne połączenia są konieczne.
Moja propozycja jest taka:
Magistrala Zachodnia - przedłużenie linii kolejowej od Wolkenbad, wzdłuż zachodnich granic aż do Glanzberg, gdzie dalej na północ ma się kierować w stronę Sanjaku, by zwiększyć rozwój tamtego regionu. Wydaje mi się, że to połączenie jest konieczne by przyśpieszyć rozwój tych trzech obszarów.
Przedłużenie Magistrali Wschodniej - tutaj aż się prosi by kończące się dzisiaj tory w Eisenerbergwerk przeciągnąć do granicy ze Slawonią i nazwanego przeze mnie przejścia granicznego "Brama Slawońska" (również ucięte na załączonym obrazku, ale jest.

).
Jeśli tylko te dwa etapy uznamy za zakończone, to kolejne w planie jest wyznaczenie linii Sanjak-Freiwald-Stadt, a być może przeciągnięcie tego do południowych granic, do Zapadii (na Keglu-należącym obecnie do Rew.Terytorium Wysokogórskiego). Inna opcja zakłąda połaczenie Grunerwald z Zapadią.
Przydałoby się też wydzielenie "skrótu" między Grunerwald a Wolkenbadem, ale nie chciałbym tego robić zaraz pod Górami Południowymi, a raczej gdzieś na wysokości Polany Wolności (Freiheitslichtung).
Jak uważacie, dobry to pomysł?
Kolejną sprawą podczas rozbudowy linii "czerwonych" będzie zamówienie zupełnie nowych lokomotyw i wagonów. Wiem, że potrzeba tego w ch... i ciut ciut, ale w tej materii muszę się dogadać z finansami z Voxlandzkim partnerem. Tutaj
@Anastasia Windsachen musi się określić ile procent zniżki dostaniemy.
