Coś tam się dzieje.Albert Fryderyk de Espada pisze: ↑29 marca 2024, 13:30Heinz-Werner Grüner pisze: ↑29 marca 2024, 08:44 3. Tory kolejowe, skoro jest taka wola zostaną poprowadzone przez południowe rubieże Glänzbergu. Pozostawima już sobie notatkę by nanieść na plany miejskie.obraz_2024-03-29_132947490.png
Prace nad koleją transorientycką
Regulamin forum
- Heinz-Werner Grüner • Stempel
- Oberhaupt
- Posty: 12045
- Rejestracja: 06 maja 2021, 12:34
- Lokalizacja: Stadt Edelweiss, Edelweiss
-
ODZNACZENIA
OBYWATEL
Re: Prace nad koleją transorientycką
- Anastasia Windsachen • Stempel
- Posty: 238
- Rejestracja: 08 kwietnia 2022, 11:59
-
ODZNACZENIA
Re: Prace nad koleją transorientycką
Czy ze Stadt nie powinny wychodzić jeszcze co najmniej dwie linie? Jedna również do MAW, tak na prawo oraz druga do Sanjaku? Ta kursująca do Sanjaku o najmniejszej ilości wagonów, niedrogie dwie lokomotywy. Tak jakoś do mnie przemawia fakt, że skoro Edelweiss zostało założone przez byłych obywateli MAW to rozwój kolejowy powinien jednak iść. Kolejowy, tramwajowy... Dodatkowo warto pamiętać o tym, że do dzisiaj kolej jest przecież elementem krytycznie ważnym dla choćby wojska, które w ten sposób może przerzucić w miarę szybko jednostki, a że Sanjak jest wysunięty daleko to może to dobry pomysł?Heinz-Werner Grüner pisze: ↑28 marca 2024, 22:28 No to nieco odgrzewany kotlet, ale aktualnie dość powiało świeżością w tej tematyce.
Kolej, bo o niej mowa, na razie na mapach widnieje jako połączenie ze Stadt do kopalni żelaza, tak oficjalnie. Nieoficjalnie mamy tego nieco więcej, w sensie położonych torów.
Warto więc przyjąć co mamy, nawet jak to woła o pomstę do nieba.
-Połączenie - Lemberg(Lwów)w MAW aż do Stadt via Grünerwald - to jest nawet na mapach
-Połączenie z Góry Ametysta do kopalni żelaza
-Połączenie kolejowe pomiedzy Stadt a Wolkenbad
O tym pisaliśmy na pewno. Jak to narysować? Mniej więcej coś takiego?
Celowo nie ma przebicia przez Glanzberg, bo nie było, ale to da się zmienić. Co sądzicie?
Na początek myślę, że to wystarczy. Teraz pozostaje kwestia ustalić trasy pociągów, czy zapotrzebowanie lokomotyw i wagonów. Nie wspomnę o ustaleniu docelowej linii EdelExpress...
Königin des Voxland-Königreiches, Generalissima der Pfalz Leotia
- Anastasia Windsachen • Stempel
- Posty: 238
- Rejestracja: 08 kwietnia 2022, 11:59
-
ODZNACZENIA
Re: Prace nad koleją transorientycką
Na pewno możemy się zgodzić, że dworzec powinien być usytuowany w pobliżu centrum miasta, może nawet nie aż tak daleko od tego morskiegoHeinz-Werner Grüner pisze: ↑29 marca 2024, 11:33 Jeszcze sam dworzec musze umieścić, ale to potrzebuje troszkę przemeblowania dróg na południu.
Königin des Voxland-Königreiches, Generalissima der Pfalz Leotia
- Gaetano Kohlmeise
- Posty: 293
- Rejestracja: 03 grudnia 2023, 20:26
-
ODZNACZENIA
OBYWATEL
Re: Prace nad koleją transorientycką
Może rozłożmy ten rozwój trochę w czasie. Zgadzam się, że linie kolejowe są kluczowym elementem na wielu płaszczynach funkcjonowania państwa, ale jak wszystko zrobimy naraz, to później nie będzie co w tym temacie robić. A zawsze taki rozwój będzie okazją do fajnej narracji.Anastasia Windsachen pisze: ↑29 marca 2024, 15:05 Czy ze Stadt nie powinny wychodzić jeszcze co najmniej dwie linie? Jedna również do MAW, tak na prawo oraz druga do Sanjaku? Ta kursująca do Sanjaku o najmniejszej ilości wagonów, niedrogie dwie lokomotywy. Tak jakoś do mnie przemawia fakt, że skoro Edelweiss zostało założone przez byłych obywateli MAW to rozwój kolejowy powinien jednak iść. Kolejowy, tramwajowy... Dodatkowo warto pamiętać o tym, że do dzisiaj kolej jest przecież elementem krytycznie ważnym dla choćby wojska, które w ten sposób może przerzucić w miarę szybko jednostki, a że Sanjak jest wysunięty daleko to może to dobry pomysł?
- Anastasia Windsachen • Stempel
- Posty: 238
- Rejestracja: 08 kwietnia 2022, 11:59
-
ODZNACZENIA
Re: Prace nad koleją transorientycką
Też mądre słowa. To była również tylko sugestia skoro temat się rusza. Zawsze dobrze ziarenko zasadzić, a nuż coś wyrośnieGaetano Kohlmeise pisze: ↑29 marca 2024, 16:09Może rozłożmy ten rozwój trochę w czasie. Zgadzam się, że linie kolejowe są kluczowym elementem na wielu płaszczynach funkcjonowania państwa, ale jak wszystko zrobimy naraz, to później nie będzie co w tym temacie robić. A zawsze taki rozwój będzie okazją do fajnej narracji.Anastasia Windsachen pisze: ↑29 marca 2024, 15:05 Czy ze Stadt nie powinny wychodzić jeszcze co najmniej dwie linie? Jedna również do MAW, tak na prawo oraz druga do Sanjaku? Ta kursująca do Sanjaku o najmniejszej ilości wagonów, niedrogie dwie lokomotywy. Tak jakoś do mnie przemawia fakt, że skoro Edelweiss zostało założone przez byłych obywateli MAW to rozwój kolejowy powinien jednak iść. Kolejowy, tramwajowy... Dodatkowo warto pamiętać o tym, że do dzisiaj kolej jest przecież elementem krytycznie ważnym dla choćby wojska, które w ten sposób może przerzucić w miarę szybko jednostki, a że Sanjak jest wysunięty daleko to może to dobry pomysł?
Königin des Voxland-Königreiches, Generalissima der Pfalz Leotia
- Heinz-Werner Grüner • Stempel
- Oberhaupt
- Posty: 12045
- Rejestracja: 06 maja 2021, 12:34
- Lokalizacja: Stadt Edelweiss, Edelweiss
-
ODZNACZENIA
OBYWATEL
Re: Prace nad koleją transorientycką
Dokładnie tak jak pisze Herr Kohlmeise. Wszystko ma zostać podzielone na etapy. Na początek absolutne minimum. Później będziemy rozwijać transport do mniej znaczących miasteczek i w kierunki rzadziej używane.
Co do MAW, to absolutnie nie powinno mieć wpływu. Kotlina przez lata była "zamknięta", prawie, że niedostępna.
Co do MAW, to absolutnie nie powinno mieć wpływu. Kotlina przez lata była "zamknięta", prawie, że niedostępna.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości