Prace nad koleją transorientycką

Władzę zwierzchnią w Edelweiss posiada Oberhaupt. To on czuwa, by "państwo rosło w siłę, a ludziom żyło się dostatniej". W tym miejscu znajduje się jego siedziba. Jeśli masz jakąś sprawę do niego, to dobrze trafiłeś.
Regulamin forum
Obrazek
Awatar użytkownika
Heinz-Werner Grüner Stempel
Oberhaupt
Posty: 12045
Rejestracja: 06 maja 2021, 12:34
Lokalizacja: Stadt Edelweiss, Edelweiss

ODZNACZENIA

OBYWATEL

Re: Prace nad koleją transorientycką

Post autor: Heinz-Werner Grüner »

Albert Fryderyk de Espada pisze: 29 marca 2024, 13:30
Heinz-Werner Grüner pisze: 29 marca 2024, 08:44 3. Tory kolejowe, skoro jest taka wola zostaną poprowadzone przez południowe rubieże Glänzbergu. Pozostawima już sobie notatkę by nanieść na plany miejskie.
obraz_2024-03-29_132947490.png
Coś tam się dzieje. :)

Obrazek
(-)Heinz-Werner Grüner
OBERHAUPT EDELWEISS
Obrazek Obrazek ..
Awatar użytkownika
Anastasia Windsachen Stempel
Posty: 238
Rejestracja: 08 kwietnia 2022, 11:59

ODZNACZENIA

Re: Prace nad koleją transorientycką

Post autor: Anastasia Windsachen »

Heinz-Werner Grüner pisze: 28 marca 2024, 22:28 No to nieco odgrzewany kotlet, ale aktualnie dość powiało świeżością w tej tematyce.

Kolej, bo o niej mowa, na razie na mapach widnieje jako połączenie ze Stadt do kopalni żelaza, tak oficjalnie. Nieoficjalnie mamy tego nieco więcej, w sensie położonych torów.

Warto więc przyjąć co mamy, nawet jak to woła o pomstę do nieba.

-Połączenie - Lemberg(Lwów)w MAW aż do Stadt via Grünerwald - to jest nawet na mapach
-Połączenie z Góry Ametysta do kopalni żelaza
-Połączenie kolejowe pomiedzy Stadt a Wolkenbad
O tym pisaliśmy na pewno. Jak to narysować? Mniej więcej coś takiego?

Obrazek

Celowo nie ma przebicia przez Glanzberg, bo nie było, ale to da się zmienić. Co sądzicie?
Na początek myślę, że to wystarczy. Teraz pozostaje kwestia ustalić trasy pociągów, czy zapotrzebowanie lokomotyw i wagonów. Nie wspomnę o ustaleniu docelowej linii EdelExpress...
Czy ze Stadt nie powinny wychodzić jeszcze co najmniej dwie linie? Jedna również do MAW, tak na prawo oraz druga do Sanjaku? Ta kursująca do Sanjaku o najmniejszej ilości wagonów, niedrogie dwie lokomotywy. Tak jakoś do mnie przemawia fakt, że skoro Edelweiss zostało założone przez byłych obywateli MAW to rozwój kolejowy powinien jednak iść. Kolejowy, tramwajowy... Dodatkowo warto pamiętać o tym, że do dzisiaj kolej jest przecież elementem krytycznie ważnym dla choćby wojska, które w ten sposób może przerzucić w miarę szybko jednostki, a że Sanjak jest wysunięty daleko to może to dobry pomysł?
Königin des Voxland-Königreiches, Generalissima der Pfalz Leotia

Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Anastasia Windsachen Stempel
Posty: 238
Rejestracja: 08 kwietnia 2022, 11:59

ODZNACZENIA

Re: Prace nad koleją transorientycką

Post autor: Anastasia Windsachen »

Heinz-Werner Grüner pisze: 29 marca 2024, 11:33 Jeszcze sam dworzec musze umieścić, ale to potrzebuje troszkę przemeblowania dróg na południu.
Na pewno możemy się zgodzić, że dworzec powinien być usytuowany w pobliżu centrum miasta, może nawet nie aż tak daleko od tego morskiego
Königin des Voxland-Königreiches, Generalissima der Pfalz Leotia

Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Gaetano Kohlmeise
Posty: 293
Rejestracja: 03 grudnia 2023, 20:26

ODZNACZENIA

OBYWATEL

Re: Prace nad koleją transorientycką

Post autor: Gaetano Kohlmeise »

Anastasia Windsachen pisze: 29 marca 2024, 15:05 Czy ze Stadt nie powinny wychodzić jeszcze co najmniej dwie linie? Jedna również do MAW, tak na prawo oraz druga do Sanjaku? Ta kursująca do Sanjaku o najmniejszej ilości wagonów, niedrogie dwie lokomotywy. Tak jakoś do mnie przemawia fakt, że skoro Edelweiss zostało założone przez byłych obywateli MAW to rozwój kolejowy powinien jednak iść. Kolejowy, tramwajowy... Dodatkowo warto pamiętać o tym, że do dzisiaj kolej jest przecież elementem krytycznie ważnym dla choćby wojska, które w ten sposób może przerzucić w miarę szybko jednostki, a że Sanjak jest wysunięty daleko to może to dobry pomysł?
Może rozłożmy ten rozwój trochę w czasie. Zgadzam się, że linie kolejowe są kluczowym elementem na wielu płaszczynach funkcjonowania państwa, ale jak wszystko zrobimy naraz, to później nie będzie co w tym temacie robić. A zawsze taki rozwój będzie okazją do fajnej narracji.
Gaetano Kohlmeise



znany również jako
Kajetan Merkury Sikorski
Obrazek
Awatar użytkownika
Anastasia Windsachen Stempel
Posty: 238
Rejestracja: 08 kwietnia 2022, 11:59

ODZNACZENIA

Re: Prace nad koleją transorientycką

Post autor: Anastasia Windsachen »

Gaetano Kohlmeise pisze: 29 marca 2024, 16:09
Anastasia Windsachen pisze: 29 marca 2024, 15:05 Czy ze Stadt nie powinny wychodzić jeszcze co najmniej dwie linie? Jedna również do MAW, tak na prawo oraz druga do Sanjaku? Ta kursująca do Sanjaku o najmniejszej ilości wagonów, niedrogie dwie lokomotywy. Tak jakoś do mnie przemawia fakt, że skoro Edelweiss zostało założone przez byłych obywateli MAW to rozwój kolejowy powinien jednak iść. Kolejowy, tramwajowy... Dodatkowo warto pamiętać o tym, że do dzisiaj kolej jest przecież elementem krytycznie ważnym dla choćby wojska, które w ten sposób może przerzucić w miarę szybko jednostki, a że Sanjak jest wysunięty daleko to może to dobry pomysł?
Może rozłożmy ten rozwój trochę w czasie. Zgadzam się, że linie kolejowe są kluczowym elementem na wielu płaszczynach funkcjonowania państwa, ale jak wszystko zrobimy naraz, to później nie będzie co w tym temacie robić. A zawsze taki rozwój będzie okazją do fajnej narracji.
Też mądre słowa. To była również tylko sugestia skoro temat się rusza. Zawsze dobrze ziarenko zasadzić, a nuż coś wyrośnie
Königin des Voxland-Königreiches, Generalissima der Pfalz Leotia

Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Heinz-Werner Grüner Stempel
Oberhaupt
Posty: 12045
Rejestracja: 06 maja 2021, 12:34
Lokalizacja: Stadt Edelweiss, Edelweiss

ODZNACZENIA

OBYWATEL

Re: Prace nad koleją transorientycką

Post autor: Heinz-Werner Grüner »

Dokładnie tak jak pisze Herr Kohlmeise. Wszystko ma zostać podzielone na etapy. Na początek absolutne minimum. Później będziemy rozwijać transport do mniej znaczących miasteczek i w kierunki rzadziej używane.

Co do MAW, to absolutnie nie powinno mieć wpływu. Kotlina przez lata była "zamknięta", prawie, że niedostępna.
(-)Heinz-Werner Grüner
OBERHAUPT EDELWEISS
Obrazek Obrazek ..
ODPOWIEDZ

Wróć do „Siedziba Oberhaupta”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości