Z okazji zbliżającego się święta miłości, mamy do zaproponowania Wam prostą grę planszową, w której naszym celem jest zdobycie serc znanych postaci Mikroświata. Aby to zrobić, w czasie gry musimy zbierać punktu uroku [PU], które później wykorzystujemy, by zdobyć pole z postaciami. Każda z nich daje na nasze konto punkty miłości [PM], a zdobycie odpowiedniej jej ilości gwarantuje zwycięstwo. Należy jednak być ostrożnym, gdyż bohaterowie nie grzeszą wiernością. Jeśli ktoś wyda więcej punktów uroków od Ciebie, może przejąć pole z postacią.
Po drodze czekają na nas również pola z pytaniami i zdarzeniami, które mogą nam pomóc albo przeszkodzić w rozgrywce. Nie dajcie się złapać na igraszkach, bo wrócicie na start - chyba, że będzie Wam się to po prostu opłacało.

Szczegółowe info z zasadami pojawi się wkrótce.
Zapisy do 15 lipca, godz. 13.00
Dziennie obowiązkowe będą 3 tury, w której uczestnicy będą rzucać kostkami według zasady kto pierwszy ten lepszy. Jeśli w danej turze wszyscy uczestnicy wykonali ruch, możliwe jest uruchomienie dodatkowej tury, aby przyspieszyć rozgrywkę.
Gramy do 23 lipca, gdyby do tego czasu żaden gracz nie zebrał wymaganej liczy punktów miłości, wygrywa osoba z największą ilością punktów.
Zasady szczegółowe
Każdy z graczy porusza się po planszy rzucając kostką poprzez komendę 1d6. Liczba wyrzuconych oczek wskazuję o ile pół należy się przesunąć.
Po obliczeniu pola, na którym gracz znajdzie się po przesunięciu, należy dostosować akcję:
Gdy polem jest postać mikronacyjna, decyzją jest: uwiedzenie (zajęcie pola) pod warunkiem zgromadzonej odpowiedniej ilości punktów uroku; porzucenie akcji i oczekiwanie na kolejną turę.
Gdy polem jest pytanie lub zdarzenie losowe, należy oczekiwać na reakcję mistrza gry.
W każdej turze, gracze mogą rzucić tylko raz kostką, w kolejności "kto pierwszy ten lepszy".
Tury odbywają się w godzinach 1) 5.00-13.00; 2) 13.00-21.00; 3) 21.00-5.00
Jeśli w danej turze wszyscy uczestnicy wykonają swoje ruchy, możliwe jest zarządzenie nowej rundy, aby przyspieszyć rozgrywkę.
Po zajęciu pola z postacią, możliwe jest przejęcie jej przez kolejnego gracza, wykorzystując o 1 więcej Punktów Uroku niż gracz poprzedni.
Na przykład: Pole Arkadiusza Maksymiliana jest dostępne za darmo. Kolejny gracz, aby przejść to pole, musi wydać 1PU, gdyby kolejny chciał przejąć te pole, musi zapłacić już 2PU.
Po wykorzystaniu Punktów Uroku, zostają one odjęte z konta gracza.
Punktu Miłości trzeba zbierać, aby wygrać rozgrywkę. Można je zdobyć zajmując pola z postaciami oraz wygrywać przy okazji pytań i zdarzeń.
Ilość punktów potrzebną do zwycięstwa ogłosi się w dniu rozpoczęcia zawodów, znając liczbę uczestników.
Kwestie sporne będą wyjaśniane na bieżąco werdyktem mistrza gry.